Subject: Rae vald Kiivita 1 ÜVK projekt, pumpla mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 12:25:52 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, muudatusprojekt.

Tervitades

Merike

From: Karin Nappus <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 12:08 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Loit Munter <[email-masked]>
Subject: RE: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere

Saadan kooskõlastamiseks uuendatud Kiivita DP 1 ÜVK projekti. Materjalid
leiate siit -
<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EnVq6oSuUstMib0rCLQ52NUBiOM3MxfxYGDfe
WKk-ejPzw?e=EjzWYN>  14-08-2025_Transpordiametile

Teede projekteerija hinnangul viidatud nähtavuse probleemi ei tule.

Karin Nappus

Veevarustuse ja kanalisatsiooni insener

Skepast&Puhkim OÜ

Tel: + 372 5383 4358

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Laki põik 2, 12919 Tallinn, Eesti | +372 664 5808 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skpk.ee

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 1:38 PM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere.

Tänan info eest.

Esialgsel hinnangul ei ole  pumpla ja mahasõidu nihutamisele vastuväiteid.
Kuna nihutus toimub bussipeatuse suunas, tuleks projekteerijal aegsasti
üle kontrollida, et kas on  tagatud nõutav nähtavus pumpla juurest
väljasõidul, sh ega buss nähtavust varjama ei jää.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 11:00 AM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere Merike,

Vahepeal selgus, et maaomanik, kelle maale tuleks pumpla rajada ei olnud
ikka lahendusega nõus ja soovis, et pumpla viiakse üle kraavi
naaberkinnistule Juhanipõllu, mis kuulub ka neile.

Manuses muudetud servituutide joonised.

Palume teada anda, kas põhimõtteliselt selline  muudatus on sobiv ka
Transpordiametile ?

Loomulikult, kui IKÕ leping maaomanikuga saab sõlmitud, siis me teeme
muudatusprojekti ja kooskõlastame uuesti Transpordiametiga.

Tervitades,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 4, 2025 8:44 AM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere.

Annan teada, et ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 on edastatud
huvitatud isikule allkirjastamiseks.

Tänan ladusa koostöö eest.

Tervitades

Merike Joonsaar

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 4, 2025 8:40 AM
To: AS ELVESO < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla
Registreerimise kuupäev: 04.02.2025
Registreerimise number: 7.1-1/25/1936-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile
ristumiskoha ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja
Transpordiametile tagastada aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 –
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.